domingo, 7 de abril de 2013

#02 Sunday-Funday: New things



Os acordais de que mi cumple fue en febrero? (mis 18!) Pues no lo hemos podido celebrar hasta ayer: entre exámenes, que estuviésemos todas las del grupo.. Yo ya no esperaba que lo celebrásemos, y ayer fuimos a cenar a mi restaurante favorito (sospechoso) y al terminar de cenar me sacaron una tarta de repente y me dieron varios regalos! Los regalos son los de la primera foto, y la verdad me han encantado los tres: la camiseta de Rihanna (que bien me conocen! en la foto no se ve bien, pero es más larga por detrás y puesta queda preciosa, estoy deseando sacarla por aquí!), las brochas para que empiece mi colección (sabían que quería brochas pero no me lo esperaba!) y el bolso, que aunque no les había dicho nada parece que me leen la mente.. Me ha encantado el bolso, lo único que igual cambio el color, pero no sé de que color cogerle todavía.
Las cosas de la foto de abajo las compré el jueves pasado, fui al centro comercial con mis padres y aunque no era para mí aproveché.. ;) También compré pintauñas y una base de maquillaje (la he usado un par de veces y de verdad que es mi base preferida!). Los pantalones de rayas me los puse ayer y cuatro chicas me preguntaron dónde los había comprado, y lo demás.. Ya lo iréis viendo por aquí que no quiero hacer el post más muy largo.
Buen domingo y que no sea mañana muy dura la vuelta a la rutina!

Do you remember my birthday, in February? (my 18!) We couldn't celebrate it until yesterday because of exams, we couldn't be all together the same night.. Since it's April, I din't expect a celebration, but yesterday night we went to my favourite restaurant (suspicious) and when we finished eating they surprised me with a cake and they give me some gifts! My bday gifts are the ones in the first photo, I really love them: the t-shirt of Rihanna (they know me well! you can't barely see it in the photo, but is longer at the back and it looks beautiful on, gonna show it here soon!), the makeup brushes to start my collection (they know I wanted some good quality makeup brushes but I didn't suspect anything!) and the purse, I didn't say anything but sometimes I feel they read my mind.. I love the purse, but I may choose another color, but I don't know which.
In the second photo there are some of the things I bought last Tuesday, I went to the mall with my parents, not for me, but you know.. ;) I also bought some nailpolish and a foundation (I've used it twice and I can say it's my favourite all time foundation!). I wore the striped pants yesterday and four girls asked me where I have bought them, and the other stuff.. You'll see it here, I dont' wanna make the post longer.
Have a nice Sunday and a nice start of the week!

48 comentarios:

  1. Me encanta todo! pero la camiseta de Rihanna mola! y el bolso es genial tambien! a disfrutarlos!

    bss

    http://alazne-apieceofme.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  2. Oh so gorgeous,sweetie!
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    ResponderEliminar
  3. hey dearie!!! cool post and i loooove you blog! landed here accidentally today! would be a pleasure to stay in touch! maybe mutual follow via bloglovin? let me know and i'll follow back asap! love & cheers, tones. <3

    www.hasehaseetlamode.blogspot.de

    ResponderEliminar
  4. Todo ideal! Me ha encantado la camiseta!

    No conocía tu blog, lo sigo desde ya

    Un beso
    Lara
    By my heels

    ResponderEliminar
  5. Happy belated birthday! Hope you had a lovely day, all your presents are gorgeous xx

    ResponderEliminar
  6. OH WO! That neon green satchel is GORGEOUS!!!!!!! <3 I've just upload my new matching 'black magic' KTZ embroidered coat and dress look shot in the dark, do tell me what you think and hope you're wholly PROVOKED! ;)

    xx The Provoker
    http://www.the-provoker.com/2013/04/black-magic.html

    ResponderEliminar
  7. love the shorts!!

    http://mytresjolie.blogspot.co.il/

    ResponderEliminar
  8. the bag and striped trousers I like very much.

    Pass on my blog and follow me if you like, I'd love to.
    I'll leave my link http://annalisamasella.blogspot.it/
    You can also find me on Facebook, instagram, chicisimo, lookbook, bloglovin, Fashiolista.

    ResponderEliminar
  9. Ah the fluro satchel! Love, love, love! :)

    My latest post ** The North's Most Talented Jewellery Designer **

    Lots of love, M

    ResponderEliminar
  10. wow really great stuff, love the striped pants and the shorts!
    xx Kate

    The Style Department

    ResponderEliminar
  11. Oh really cute stuffs sweetie,
    Now I´m following you in Bloglovin´
    I hope your follow me back there.

    xoxo

    ResponderEliminar
  12. love the top n bag! :D

    xo Sarvin
    http://classypyt.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  13. Loving the bright satchel. I have wanted one of them for a while. I love brights and how much of a statement they make.

    ResponderEliminar
  14. Thank you for the kind comment on my blog
    That's satchel was amaxing!!! Happy late birthday :)

    ResponderEliminar
  15. Hola guapi!!que cosas más monas!!me encantan los shorts etnicos jeje..
    así que eres de Laredo!!que vaa..yo soy de Torrelavega pero el año pasado también fui a lo del desfile así que este año no pienso perdermele jejej..;)
    besitos y desde ya tienes nueva seguidora!!

    ResponderEliminar
  16. Me encanta el bolso color flúor!

    http://www.lookwithattitude.net/

    ResponderEliminar
  17. The satchel is my favourite! Great post dear ;)
    Xoxo

    http://stylebythree.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  18. wow...wonderful gifts!!!1
    fantastic post!
    a big ciao!!!!

    ResponderEliminar
  19. Nice blog! Kisses from Italy!

    http://fonduedellamoda.blogspot.it

    ResponderEliminar
  20. Love your satchel, such a lovely colour :) x

    ResponderEliminar
  21. Great presents! The bag is so so so beautiful! x

    ResponderEliminar
  22. Acabo de conocer el blog y está muy bien, así que te sigo.
    Me encanta el segundo short.

    me-andmybag

    ResponderEliminar
  23. love all the pants >_<

    do you want to follow each other on gfc and bloglovin?
    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    ResponderEliminar
  24. The satchel is GORGEOUS!
    I love your monochrome pants too <3

    http://www.candyliquor.co.uk
    UK High Street Fashion Blog
    xoxo

    ResponderEliminar
  25. great things! :) i especially love your bag!

    ResponderEliminar
  26. perfect shorts!!! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ResponderEliminar
  27. What an amazing shorts!
    xoxo Denis.

    www.thebsheep.blogspot.com

    ResponderEliminar
  28. Ps: Sure we can follow each other! I follow you on GFC, Follow back!
    xoxo Denis.

    www.thebsheep.blogspot.com

    ResponderEliminar
  29. Love the ethnic print shorts & your black & white striped pants!
    Would love you to check out my latest outfit post :)
    Have a wonderful weekend Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ResponderEliminar
  30. Hey!:) I am a blogger from Indonesia..
    i like your blog,because i find much interesting information esp. about fashion...
    and i done following your blog:))
    when you have free time maybe you could follow back my blog
    Hopefully we can share though we are different languages...
    Although my blog in indonesia but i do hope you ' re still get the point of the photos in any posting on my blog...
    I have also asked sorry if my english still sound strange, because i still under study
    And last me just say "do not forget follow back to my blog"heheeee:))

    stylewithstory.blogspot.com

    ResponderEliminar
  31. Wow... great new stuff! I love all of them... but green bag is my favorite :) amazing color! Do you wanna follow each other?
    www.styleofdarina.blogspot.com

    ResponderEliminar
  32. Me muero con la camiseta de Rihanna!!!Acabo de conocer tu blog! Te invito a visitarme! Espero que puedas pasarte y dejar tus comentarios y sugerencias! Gracias! http://www.miredline.blogspot.de

    ResponderEliminar
  33. Esto significa que eres muy buena para que te hagan tantos regalitos y tan bonitos! La camiseta de Rihanna me encanta!
    Te he dejado un regalito en mi blog, si quieres pasar, lo enontrarás en el siguiente link:
    http://breakfastwithpinkdiamonds.blogspot.com.es/2013/04/premio-best-blog-award.html
    besos guapa

    ResponderEliminar
  34. ES la primera vez que veo tu blog.
    Me encantan las prendas que has elegido :)
    Espero que te lo pasaras genial en tu 18 cumpleaños.

    Descubre mi blog y si te gusta, sígueme.
    http://flistflast.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  35. lovely stuff!

    xx, rebecca
    awayinparadise.blogspot.com

    ResponderEliminar
  36. Me encantan los shorts!!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    ResponderEliminar
  37. Love your stuff. Especially ethnic shorts and stripe jeans!
    welcome to my blog: http://blvdderoxy.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  38. Hey:)

    Really love your blog, amazing!
    Would you like to follow each other?

    http://thecitymermaid.blogspot.sk/

    ResponderEliminar
  39. Thanks for visiting my blog, I really love that satchel such a great colour! xo

    littleleeli.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  40. OMG! i love the white pants plus the aztec shorts <3
    Maybe you want to join my giveaway Have a check and win awesome clothes. :)

    xoxo,
    SHERLAINE
    .never settle for less.

    ResponderEliminar

ENGLISH
Thank you so much for your comments! I read every single one of them and there is always at least one that makes my day ♥

ESPAÑOL
Muchas gracias por vuestros comentarios! Los leo todos y siempre hay alguno que me alegra el día ♥