viernes, 22 de febrero de 2013

Today is my birthday!

Vale, post rápido porque estoy disfrutando del día.. :) Como dije en el post de ayer, hoy cumplo 18! Soy mayor de edad! La verdad es que ha sido un día genial, he tenido clase y estoy en temporada de exámenes así que no esperaba que el día fuese especialmente bueno para nada, pero me he equivocado!
Ha habido varias buenas noticias hoy, pero sin duda me quedo con la sorpresa de mi clase de latín! Somos sólo 5 en latín así que somos una piña, y cuando he entrado y estaban las luces apagadas, he visto una tarta con unas velas encendidas y me han empezado a cantar cumpleaños feliz.. Me han dado ganas de llorar! No me esperaba nada en el instituto... Son los mejores! Además me han regalado un mural con fotos nuestras que me ha gustado mucho. La verdad es que todos en clase se han portado muy bien.. 


····································  BLOGLOVIN  ···································


Ok, so quick post cause I'm just enjoying my day.. :) As I told you in yesterday's post, I'm turning 18 today! I'm oficially of age! Honestly, it has been such an amazing day, I had class today and I'm in my exam weeks so I didn't hope the day to be specially good at all, but I was totally wrong!
It has been some good news today, but I definitely loved the surprise my Latin class made me! We're only 5 in Latin so we're a team, and when I came into the classroom and the lights were off, I saw a cake with two candles lit and they started to sing Happy Birthday to me.. I just wanted to cry! I didn't expected any surprise in the high school... They're the best! They have given me a gift too: a collage with our photos which I really like. And my others classmates were also very nice..

Esta fue mi reacción según vi la sorpresa! haha // This was my reaction when I saw the surprise







En 2 semanas o así, celebraré mis 18 con mi amigos y subiré aquí algunas fotos de la fiesta!

Of course, I'm gonna celebrate my 18th birthday with my friends (I think that it will be in 2 weeks) and I'll upload some photos of the party here, it's going to be DA PARTY! yaayy

P.D: Podeís ver el post con 15 cosas sobre mí que hice ayer aquí :)
P.S: You can read the 15 random facts about me post that I made yesterday here :)

19 comentarios:

  1. Lovely post + pictures! I love your blog. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Ohhhh qué bonito!! Felicidades guapísima, te lo mereces!!!
    WWW.JUST-COCO.COM

    ResponderEliminar
  3. Happy Birthday!!!!!!! i hope you had a lovely time! :)

    www.iwalkinfashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. Lovely photos! i really like your blog by the way, followed you on bloglovin, maybe follow me back?
    kisses and have a nice day,

    http://mesmemosphotoblog.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  5. Happy birthday! The cake looks delicious.

    xx

    www.styleofpurity.com

    ResponderEliminar
  6. Happy birthday!
    feliz cumpleaños! :)

    ResponderEliminar
  7. muchsa feliidaes moonica!! a disfrutar tu mayoria de edad , tanto en fiestas como en lo demas jeje!

    besos :P

    ResponderEliminar
  8. happy B day!!Hope this new age gives you so much luck, happiness and health!

    wanna follow eachother??If you follow me i would definitely follow you back!so let me know

    cheers and love

    www.istanbulianchic.com

    ResponderEliminar
  9. Muchísimas felicidades! Espero que hayas pasado buen día, aunque con esa sorpresa estoy segura que si! :)
    Besitos guapa

    taconesporelmundo.blogspot.com

    ResponderEliminar
  10. Feliz cumpleaños, espero que te lo hayas pasado genial!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  11. aaaaaaaaaaa nice sweater :******
    happy b day :*** :)))))))

    ResponderEliminar
  12. Felicidades!! Qué guay que te diesen una sorpresa!!

    Me encanta tu jersey!!!

    Un besito


    http://firenze-florencia.blogspot.com

    ResponderEliminar
  13. Oh!! muchas felicidades!!! los 18 siempre es un día especial!! espero que hayas disfrutado a tope! Besotes!



    http://greatstyling.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  14. happy birthday! you have great hair

    ResponderEliminar
  15. happy late birthday hun< 3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ResponderEliminar

ENGLISH
Thank you so much for your comments! I read every single one of them and there is always at least one that makes my day ♥

ESPAÑOL
Muchas gracias por vuestros comentarios! Los leo todos y siempre hay alguno que me alegra el día ♥