jueves, 21 de febrero de 2013

Some random facts about me!


1. No puedo vivir sin chocolate. Necesito chocolate, mucho.
2. Me encanta el rap (sobre todo en inglés) y el reggae.
3. Tengo 3 piercings en la oreja derecha (arriba en la foto)
4. Algunos amigos me llaman MoMo.
5. Sí, bebo cuando salgo por la noche aunque soy menor (desde que abrí el blog, con 15 o 16 años, subo fotos de cuando estoy de fiesta y en algunas salgo con bebida, y varias chicas de otros países me han preguntado si aquí en España se puede beber aunque tengas menos de 18. No se puede pero mientras controles yo creo que no hay ningún problema)
6. Nunca he fumado y -nunca digas nunca pero- no tengo intención de probarlo.
7. De pequeña quería ser actriz, me encanta actuar, he hecho teatro 6 años.
8. Mañana cumplo 18 años :D
9. Probablemente estudie algo relacionado con los idiomas en la universidad.
10. No sé masticar chicle y cruzar la carretera a la vez.
11. Soy incapaz de hacer nada productivo los domingos, sólo leer y ver películas. Y comer chocolate, claro.
12. Me encanta viajar, hacer fotos y vídeos y editarlos!
13. Mi risa, cuando algo me hace gracia de verdad es demasiado fuerte. Además me encantan los chistes malos.
14. Estoy todo el día cantando (mis amigos lo saben bien.. jaja) y como se me pegue una canción puedo ser muy pesada.
15. Me encanta disfrazarme!

       ··································  BLOGLOVIN ····································

1. I can't live without chocolate. I really need a lot of chocolate.
2. I LOVE rap (specially in English) and reggae.
3. I have 3 piercings in my right ear (there's a photo up in this post)
4. Some friends call me MoMo.
5. Yes, I drink when I go out at night, although I'm a minor (since I opened the blog, when I was 15 or 16, I upload photos I take while partying and I have a drink in some of them, so some girls from other countries asked me if you can drink here in Spain even if you're under 18. In fact you can't, it's prohibited, but I think that if you control yourself there's no problem)
6. I have never ever smoked and -never say never but- I I have no intention of trying it.
7. I wanted to be an actress when I was little, I love acting, I've been acting in theatre for 6 years.
8. I'm turning 18 tomorrow! :D
9. I'll probably study something related to languages at the university.
10. I can't chew chewing gum and cross the street at the same time.
11. I can't do anything on Sundays, only reading and watching films. And eating chocolate, of course.
12. I love travelling, taking photos and videos and editing them!
13. My laugh. When something really makes me laugh, my laugh is too hard. And I love silly jokes.
14. I'm singing all day long (my friends know it wel.. haha) and if there's a catchy song on my mind, I can be very annoying!
15. I love dressing up!

7 comentarios:

  1. I agree with the first rule!

    Nice post! What do you think about following on GFC? maybe also on Fb,Twitter?
    My blog
    www.donnaiveh.blogspot.com

    great day!

    ResponderEliminar
  2. I really love to read this! And I agree with the first rule haha :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    ResponderEliminar
  3. Great facts,great post! Happy early birthday then!

    New follower on GFC&Bloglovin,hope that you can check out my blog,
    have great day,

    http://devil-wears-gabbana.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  4. I'm obsessed with chocolate too, I eat an unhealthy amount daily! Happy Birthday!:) x
    graciousghost.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. Nice blog
    With love,
    Miriam (varios-angulos.blogspot.pt)

    ResponderEliminar
  6. Nice and funny post :)

    http://carlysscloset.blogspot.fr/

    ResponderEliminar
  7. I like you :)

    lesdeuxmoiselles.wordpress.com

    ResponderEliminar

ENGLISH
Thank you so much for your comments! I read every single one of them and there is always at least one that makes my day ♥

ESPAÑOL
Muchas gracias por vuestros comentarios! Los leo todos y siempre hay alguno que me alegra el día ♥