sábado, 26 de enero de 2013

My Wishlist!


Puede que sea difícil de creer, pero creo que no tengo ningún jersey oversize. Tengo alguno un  poco más suelto, pero ninguno oversize.. Pero he fichado 1 y el 2 en la web de H&M así que es cuestión de tiempo.. jaja. El 3 es una sudadera-jersey creo que de Pull&Bear, también anchita, y me han encantado el estampado y el corte. El 4 no me acuerdo muy bien pero creo que también es de Pull&Bear, estaba buscando una blusa blanca de este estilo y el cuello de esta me ha enamorado!

BLOGLOVIN

It may is a bit difficult to believe, but I think I haven't got any oversize sweater. I have a few which are a little bit loose, but not oversize.. But I have checked 1 and 2 on H&M web so that's gonna change.. haha. 3 is a sweatshirt-sweater, I think it's from Pull&Bear, it's also loose and I love the pattern and the shape. 4 I think it's from Pull&Bear too, I was looking for a white blouse like this and plus I fell in love with the neck design!


Lo mismo con el 5, estaba buscando una blusa con cruces en blanco y negro y esta es exactamente la que quería!
6. He decidido que quiero unos leggins estampados y estos me han encantado..
7. Llevo bastante queriendo unos shorts negros de talle alto, y si son con tachuelas como estos muuucho mejor!
8. Y últimos pero no menos importantes estan mis queridos zapatitos de Jeffrey Campbell. Estos son los originales, pero yo sería feliz con unos de este tipo :)


Same with 5, I was looking for a blouse with crossings in black and white and I this is the exact one I wanted!
6. I've decided to get a pair of patterned leggins and I couldn't like these more..
7. Ok, I've been wanting high waisted black shorts for a while, and these have studs which is a big plus!
8. And last but one of my most-wanted: Jeffrey Campbell litas! These are the original ones, I would be happy with lookalikes :)

Esta es mi lista de los deseos en este momento, creo que hacerse una lista antes de ir de compras es lo mejor porque si no vas a llegar a la tienda , te va a encantar todo (ahora en rebajas más) y vas a volver con todo menos lo que querías! Si compras por internet lo mejor es guiarse por webs como Dscuento.com que siempre tienen descuentos y códigos promocionales, además viene organizado por tiendas, yo le echaría un ojo a Zalando en Dscuento ;)

This is my wishlist at the moment, I think that doing a list before going shopping is better because if you don't you're gonna arrive to the store and like everything, so would come back with a lot of things you don't need! If you shop online using webs like Dscuento is the best option, they always have descounts and shopping codes, and it's arranged store by store, I would check out Zalando in Dscuento ;)

31 comentarios:

  1. Love the shorts and the Jeffery Campbells!
    http://thelipstickthegirlandherwardrobe.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  2. Guapísima!!

    Te sigo ya!
    Y gracias por tu comentario!!

    Un besito!

    Ah! Y tengo un sorteo en el blog! Es el primer que hago! Es un collar muy chulo de Happy Ideas.

    www.misscherrybyschere.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Hey beautiful! Thanks for the comment! I live in SoCal, San Diego. Love it here, it's pretty much a vacay spot but really lovely people here! Where are you from? Spain?

    xx Nita

    ResponderEliminar
  4. Oh i love Spain! Been to Barcelona and Malaga :) Gorgeous country!!

    xx Nita

    ResponderEliminar
  5. love them!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ResponderEliminar
  6. love your wishlist!
    thanks for your comment. Sure I wore a warm winter jacket :D btw i like your blog ;)

    ResponderEliminar
  7. La verdad es que me gusta todo! sobre todo el segundo collage
    Hola, la verdad es que no conocía tu blog y es que la blogosfera es tan grande ajaja pero me a gustado muchísimo a si que me quedo por aquí, espero que podamos seguimos mutuamente un besazo desde http://sorayadanna.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  8. I'd like to have a pair of J. Campbell!!

    ResponderEliminar
  9. Muy buena selección!

    Un besito! :)

    elprobadordeloscaprichos.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  10. Thanks...I've done the same song in spanish...http://www.youtube.com/watch?v=bXlQlwMlFqs

    ResponderEliminar
  11. Love the black and white pants on your wish list! So cool and cute!

    (='.'=)
    -Lauren at adorn la femme
    http://adornlafemme.blogspot.com

    ResponderEliminar
  12. Adore numbers 3 & 5!
    Would love you to check out my latest post :)
    Happy Monday Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ResponderEliminar
  13. Beautiful selection! I really like number three and the short!


    xx

    www.styleofpurity.com

    ResponderEliminar
  14. Great post, I want those leggings! <3

    http://rosee96.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  15. no se que me gusta mas pero la blusita es ideal!

    xx

    ResponderEliminar
  16. Love the shorts!!

    www.chic-lux.com

    ResponderEliminar
  17. Love those leggings, they look fabulous! Great selection :)

    My latest posts ** Fashion Inspiration January 2013 and Hello Goodbye **

    Lots of love, M

    ResponderEliminar
  18. love the pants and the JC spike!!

    want to follow eachother??

    http://guesswhatfashion.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  19. this is a great wishlist! I hope you get each and one of these items!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  20. Hi babe! Thanks for your comment on my bloggy! I use a Canon 5D mark II xoxo

    ResponderEliminar
  21. Thank you for comment! :) You are so pretty, nice blog. Can we follow each other? Let me know! :)

    ResponderEliminar
  22. I have a oryginal Lita and they are amazing!:)

    ResponderEliminar
  23. I love those studded shorts!!

    Thanks for the blog comment. Do you want to follow each other?

    www.studdedkisses.com

    ResponderEliminar
  24. Lovely wishlist! I LOOOOVE the cros shirt! Thanks for the comment! your blog is AMAZINGGGGG!

    www.iwalkinfashion.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  25. Those shoes, denim shorts and leggings are awesome!! They're going on my wishlist too!

    I'm following you now, I love your blog :]

    Abbi xo

    http://babsfashionbubble.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar

ENGLISH
Thank you so much for your comments! I read every single one of them and there is always at least one that makes my day ♥

ESPAÑOL
Muchas gracias por vuestros comentarios! Los leo todos y siempre hay alguno que me alegra el día ♥