sábado, 5 de enero de 2013

New Year's Eve




Mejor tarde que nunca. Sé que han pasado unos cuantos días, pero estaba esperando a que mis amigas subiesen las fotos de fin de año (y todavía estoy esperando algunas fotos). Así que mientras tanto, pongo tres de las que me hice muuuuuy rápidamente después de prepararme. En las de mis amigas se me ve entera, vestido incluído ;)
No penseis que no he hecho nada más, en estos días he intentado dos veces sacar algunas fotos para el blog, pero la primera vez Sandra y yo acabamos haciéndonos fotos chorra y la segunda no quedaron muy bien (otra amiga está aprendiendo a usar mi cámara :) ). Intentaré mañana o pasado mañana poder sacar algunas y subirlas.
Feliz Noche de Reyes a los que vivais en España, si habéis sido buenos espero que los Reyes Magos os traigan algo esta noche ;)

Sígueme en Bloglovin :)

Better late than never. I know New Year's Eve was five days ago, but I was waiting my friends to upload New Year's Eve photos (and I'm still waiting for some photos). So for now, I'll upload three photos I did veeeery quickly after getting ready.
Don't think I didn't do anything more, during this week I have tried to shoot some photos for the blog, but the first time Sandra and me ended up taking silly photos of ourselves and the second one the photos weren't very good (another friend of mine it's learning to use my camera :) ). I'll try to shoot some photos tomorrow or on Monday.

Kisses and Happy Holidays!






26 comentarios:

  1. Happy New Year Monica! You look beautiful. :*

    Thanks for your visit.

    ResponderEliminar
  2. you look great dear Monica, happy holidays.

    how about following each other? if yes, please let me know.♥
    ♥http://mastylee.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. Thank you for commenting and following my blog! You looked lovely for New Years Eve :) xx

    ResponderEliminar
  4. You are so gorgeous!
    Thank you for your comment on my blog :)
    X

    ResponderEliminar
  5. Happy New Year, you look lovely!

    Thanks for the comment on my blog, I am now following you if you maybe want to follow me back? :)

    Janine xx
    BakeGlueandTrend

    ResponderEliminar
  6. He he thanks for the comment you left on my blog! Glad we are both like giddy school children when we get comments and stuff lol :)

    You are sooo pretty! Happy new years!
    Hamida, http://www.looselytiedtofashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  7. Muy chulo el peinado!! yo siempre que me hago recogidos acaban desmoronándose jaja gracias por el comentario un besito!! estaré pendiente de tu blog :)
    http://styleisinvogue.wordpress.com/

    ResponderEliminar
  8. your shirt is gorgeous! :)

    http://simplysusannan.blogspot.com

    ResponderEliminar
  9. You look gorgeous! And the blouse ia very nice!


    xx Karolina
    CARAMODE

    ResponderEliminar
  10. You are beautiful!
    Happy New Year :-)

    XO The Daily Fashion Drug

    ResponderEliminar
  11. You're so pretty!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    ResponderEliminar
  12. Loving the hair and makeup, your eyes look amazing.
    You look so pretty xx

    ResponderEliminar
  13. Love your hair.

    Happy New Year.
    <3
    The Electric Heart Girl

    ResponderEliminar
  14. beautiful!!:):)Your blog is so lovely! I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    ResponderEliminar
  15. your hair look great!

    Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    ResponderEliminar
  16. Beautiful face :)

    I invite you to
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  17. Eres muy bonita, chica, y me gusta su pelo tambien! :) Feliz 2013!

    xo,
    Sabrina
    http://www.rougespark.com

    ResponderEliminar
  18. that bun is amazing! would you like to follow each other? ;)xox

    ResponderEliminar
  19. How cute is your hair? So cute, that's what! :D And the pattern on your dress is lovely. You look so pretty!

    ResponderEliminar
  20. you are beautiful !! nice hairdo !!
    maybe you would like to follow each other ? just let me know !!
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    ResponderEliminar
  21. totally great hair style! I have a Chicnova Jewelry giveaway for 3 lucky winners starting 9 Jan..wld love it if you drop by!
    www.fashionistaera.blogspot.com

    ResponderEliminar
  22. Hola guapa, me encanta como llevabas el pelo, estabas guapísima.
    Muchas gracias por pasarte por mi blog, y perdona que me haya llevado tanto pasarme por el tuyo pero apenas tengo tiempo para nada y ahora con los exámenes menos. Me preguntabas que barra de labios llevaba, se llama Up the amp y es de MAC, es uno de mis favoritos y casi siempre lo llevo ;)
    Un besazo

    ResponderEliminar
  23. hola que guapo tu blog me encanta el pelo y la make up de los ojos ;)
    estas preciosa ...
    te evito a conocer mi blog si te gusta sigues
    besos
    espanha
    www.eusoumuitovaidosa.com

    ResponderEliminar
  24. super cute!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    ResponderEliminar

ENGLISH
Thank you so much for your comments! I read every single one of them and there is always at least one that makes my day ♥

ESPAÑOL
Muchas gracias por vuestros comentarios! Los leo todos y siempre hay alguno que me alegra el día ♥