sábado, 19 de enero de 2013

Don't judge us!








No es guapísima mi amiga? :) // How beauuuutiful my friend is? :)


Hola después de bastaaante tiempo. Aquí estoy. Aquí estoy llena de exámenes... Tengo un examen el lunes y me sé bastante poco, pero aquí estoy para que veais que no me olvido de vosotros ;) Aún así, tengo dos exámenes más la semana que viene así que hasta el finde que viene no creo que pueda actualizar..
Os acordais de esas fotos de las que os hablé en el último post? Que quedé con Sandra, quería sacar fotos para el blog pero acabamos haciéndonos fotos tontas? Pues como no he tenido tiempo para sacar nuevas fotos.. Aquí os dejo unas pocas! Siempre acabamos haciendo fotos así.. No tenemos remedio, que se le va a hacer!

                                                                - BLOGLOVIN -


Hi after a looong time. Here I am. Here I am full of exams... I have an exam next Monday and I haven't studied too much yet, but here I am because I haven't forgotten you at all ;) Anyways, I have two more exams next week so I don't think I'm uploading until next weekend..
Do you remember these photos I talked you about in the last post? I met Sandra and I wanted to take photos for the blog but we ended up shooting silly photos. Since I haven't had time to take new photos.. Here you have a few of those silly ones! We always end up taking this kind of photos.. We have no remedy, this is the way we are!                          

5 comentarios:

  1. you look like you both had fun, your blog is just lovely, keep up the good work :)

    D'Andrea,
    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.co.uk/
    x

    ResponderEliminar
  2. och, I'd like to have weather like this!

    ResponderEliminar
  3. Hola guapaaaaa :) qué bonitas fotos :) te sigo por bloglovin!
    Hace poco empece un blog, te apetece pasarte? un besoo
    http://stylelovely.com/joumishem/

    ResponderEliminar
  4. Fun times...loving the jacket in the last picture. HOT!

    http://thepastimebliss.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  5. Hey! Thanks for you comment on my blog!
    Awesome blog :) the sky looks amazing in your pictures! very jealous!

    FashionxKryptonite

    ResponderEliminar

ENGLISH
Thank you so much for your comments! I read every single one of them and there is always at least one that makes my day ♥

ESPAÑOL
Muchas gracias por vuestros comentarios! Los leo todos y siempre hay alguno que me alegra el día ♥