domingo, 30 de diciembre de 2012

Family time!

Fotos del viernes: mi madre, mi tía y yo fuimos a pasar el día con parte de la familia a Portu, y estas son algunas de las fotos que me saqué con mi prima por la tarde cuando fuimos a dar una vuelta. También aproveché (por la mañana) para comparme un vestido para Nochevieja! Lo veréis a primeros del 2013 (que raro suena jaja) cuando suba las fotos de Nochevieja ;)
Me encantan las vacaciones, estar con la familia, el ambiente de Navidad.. Y la comida! Está todo riquísimo, he comido para tres meses por lo menos, y lo que me queda todavía.
Como no voy a actualizar mañana, esta es la última entrada de este año.. Simplemente desearos un MUY Feliz Año Nuevo a todos, que empeceis el año de la mejor manera posible.. Lo mejor está por venir! ;)

Mónica <3
P.D: Se me olvidó deciros en el último post que ahora también me podéis seguir en Bloglovin, AQUÍ.

                                             _________________________________


Friday photos: my mom, my aunt and I went to Portugalete to spend the day with the family, and here you have some photos I took with my cousin when we went for a walk. I also bought a dress for New Years' Eve! You'll see it  in 2013 (it sounds awkard haha) when I upload the photos from New Years' Eve :)
I love these holidays, spending time with the family, everybody being in a good mood.. And the food! Everything it's so yummy, I have eaten at least for three months, and I'll keep eating like this the rest of the holidays haha.
Since tomorrow I'm not uploading, this is the last post of the year.. I only want to wish you a VERY Happy New Year, and to start this new year in a very good mood.. The best is yet to come! ;)

Mónica <3
P.S: I forgot to tell you in my last post that now you can follow me on Bloglovin too, HERE.



My beautiful cousin! (:

4 comentarios:

  1. Such lovely photos!
    Happy new year, I hope it brings you all the things you want! I would love it if you could check out my blog and maybe we can follow each other?

    Aimee
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    ResponderEliminar
  2. gracias por pasarte por nuestro blog.

    nos encantaria que nos siguieras, asi estamos en contacto!!

    besos!!

    ResponderEliminar

ENGLISH
Thank you so much for your comments! I read every single one of them and there is always at least one that makes my day ♥

ESPAÑOL
Muchas gracias por vuestros comentarios! Los leo todos y siempre hay alguno que me alegra el día ♥