viernes, 11 de noviembre de 2011

Hi!



ESPAÑOL
Hola! Me llamo Mónica, tengo 16 años y vivo en España. La verdad es que no sé como describirme a mí misma en un pequeño texto, así que solo diré que soy extrovertida, estoy loca, sensible y alegre. Los vicios que no puedo dejar son el chocolate y el helado, ¡me encantan! Mi mayor hobby es actuar ( estuve 6 años en teatro), aunque también me encanta la música (aunque canto bastante mal estoy tooooodo el día cantando), viajar, leer, la fotografía, hacer cualquier cosa con mis amigas y, por supuesto, la moda: ¡cualquier momento es bueno para ir de compras! Me gustan mucho los idiomas, estoy estudiando varios, y me gustaría aprender alguno más como el italiano. He hecho este bog porque quiero tener un espacio sólo mío, donde poder expresar cualquier cosa que se me ocurra, como que hoy es 11/11/11 , ¿qué mejor día para empezar el blog? A mí me parece muy especial :)


ENGLISH
Hi! My name is Mónica, I'm 16 and I from Spain. I really don't know how to describe myself in a little text, so I'm just going to say that I'm outgoing, crazy, positive and cheerful. The vices which I can't life without are chocolate and ice-cream, I love them! Mi biggest hobby is acting (I love it: I have been 6 years acting and taking acting lessons), but I also love music (although I sing pretty.. bad, I'm singing aaaall day long), travelling, reading, photography, doing anything with my friends and, of course, fashion: any time is good for shopping! I really like languages, I speak some ones, and I would like learning others such as italian. I have made this blog because I wanted a place to be only mine, where I can express whatever I want, for example that today is 11/11/11, I can't imagine a better day to start with the blog! Do you? I think it's so special :)



7 comentarios:

  1. hola monica :) mucha suerte con el blog y mucho animo ;) un besito

    Jessie
    www.seamsforadesire.com

    ResponderEliminar
  2. hello monica! I love the name of your blog 'look at wonderland' so creative! xx, Kels

    www.misscouture17.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Gracias Jessie! También por el e-mail :D
    Thank you Kels! Now I'm going to check out you blog :)

    ResponderEliminar
  4. Cant wait to see more from you. Looking forward to your first post !



    Love S.
    http://secretfashionlove.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  5. Thank you! I tried to check out your blog but it says that it's deleted, so if you have another blog you can tell me and I'll check it out ;)

    ResponderEliminar
  6. Monica, espero que te vaya muy bien con el blog. Tengo ganas de ver tu primer post oficial del blog jeje
    un besazo enorme .Julia

    ResponderEliminar
  7. Julia, muchas gracias cariño :D Te quiero!

    ResponderEliminar

ENGLISH
Thank you so much for your comments! I read every single one of them and there is always at least one that makes my day ♥

ESPAÑOL
Muchas gracias por vuestros comentarios! Los leo todos y siempre hay alguno que me alegra el día ♥